Jaké jsou druhy odběru/doručení zboží?
Nabízíme dva druhy odběru zboží:
1/ Osobní vyzvednutí:
Zásilkovna – vybrat si můžete z cca 10 000 výdejních po celé ČR (*pouze zásilky do 5 kg).
PPL Výdejní místa - můžete volit z cca 4 000 výdejních míst.
2/ Doručení dopravcem:
DPD – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu většinou odesíláme v den přijetí platby.
PPL – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu odesíláme v den přijetí platby. Ve vybraných lokalitách PPL rozváží i v sobotu.
GLS – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu většinou odesíláme v den přijetí platby.
Kurýr Zásilkovna – zboží je doručeno většinou následující den od odeslání (v 99 %), není to však garantováno. U bankovního převodu většinou odesíláme v den přijetí platby.
Kompletní informace o dopravě včetně aktuálních cen dopravy naleznete ZDE.
Je možné vyzvednout zboží osobně u nás?
- Osobní odběr neumožňujeme. Neprovozujeme kamennou prodejnu. Lze si ale zboží osobně převzít na pobočkách Zásilkovny.
Poskytujete dopravu zdarma?
- Dopravu zdarma poskytujeme u objednávek s hodnotou zboží minimálně 990 Kč (do této částky se nezapočítává cena za dopravu).
Doručujete zboží také na Slovensko?
Co musím zkontrolovat při převzetí zásilky?
- Zákazník je oprávněn prohlédnout si zásilku ještě před jejím převzetím. Každý dopravce s vámi musí v tomto případě sepsat protokol o poškození zásilky, který je nutný pro následné hrazení škody ze strany dopravce. Pokud je zjištěno poškození uvnitř balíku, případně nesoulad s objednaným zbožím, je vhodné vše vyfotit a neprodleně nás informovat. V případě, že tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že pozdější reklamace nebude uznána.